Tsitsikamma

3 mei 2017 - Tsitsikamma National Park, Zuid-Afrika

2 en 3 mei, Tsitsikamma
Wat een prachtig verblijf hebben we  aan zee. Een chalet op ca. 20 meter vanaf de zee. Voor ons een klif, waar de hoge golven tegen op botsen. Het lijken wel geisers, zo hoog  spat het water omhoog. De zee is onwijs wild. Helaas hebben we geen goed weer. Toen we gisteren hier aankwamen was het nog zonnig, in de middag bewolkte het. In de avond regen. Gistermiddag wel tweemaal een groep dolfijnen zien langs zwemmen. Zij gingen mooi met de golven mee.
Vandaag is het nog steeds bewolkt, mistig. Heel jammer want daarom is er weinig te zien op zee. We zijn naar de hoogste bungeejump van de wereld gegaan. Dat was leuk en spannend.........
Om naar te kijken. 216 meter hoogte!
Vanmiddag gewandeld naar 3 hangbruggen over de Storms River Mouth. Toen was het weer net even beter.
Morgen trekken we weer verder, meer in de richting van Cape Town. Blijven nog wel aan de kust en hopen op een zonnetje. Al met al mogen we niet klagen. Dit was de eerste dag dat we de zon niet hebben gezien en het is nog steeds zo'n 20 graden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl